sobota, 1 lutego 2014

Prosjekt: norsk - moje początki i lista linków

Z językiem norweskim pierwszy raz zetknęłam się w połowie października w... samolocie do Norwegii :) Chociaż jeszcze w tym samym miesiącu poznałam go troszkę bliżej (na tyle, by się np. przywitać), to na poważnie nauką zajęłam się dopiero w styczniu. 

Dziś postanowiłam w jednym wpisie zebrać wszystkie strony, z jakich korzystam przy nauce norweskiego. Lista jest na bieżąco aktualizowana.

1) blogi i strony do nauki języka norweskiego 

polskie:
zagraniczne:
2) słowniki i słownictwo
  • Bildetema -  słownictwo z wymową, pisownią i - obrazkami :) 
  • LEXIN - słownik norwesko - polski/angielski 
  • Bokmalsordboka - słownik norwesko-polski
  • TriTrans - słownik polsko/hiszpańsko-norweski

3) gramatyka 
4) wiadomości
5) inne

2 komentarze:

  1. ale fajnie, że masz nowego bloga : ) trochę świeżości poczułam. jednak o norweskim wiem tyle, co nic. wiem jednak, że na pewno komuś bardziej zorientowanemu tym wpisem pomagasz, gromadząc wszystko w jednym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie potrzebowałam czegoś nowego! Ten blog na pewno nie będzie tylko o mojej nauce norweskiego :)

      Usuń